Obiekt dostępny dla niepełnosprawnych ruchowo Dostępny dla niepełnosprawnych wzrokowo Przewijak Kawiarnia Dostępny dla niepełnosprawnych słuchowo eye facebook facebookflickr flickr googleplus googleplusinstagram instagram pinterest pinterest searchsearchtwitter twitterwifi Zakaz fotografowania youtube youtube wheelchair Listgridheart kir Alert Alert Alert Alert Alert Alert Alert Alert Calendar Calendar Calendar Logo

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Muzeum Narodowe w Krakowie zaprasza wszystkich do odwiedzin w Muzeum i na stronie mnk.pl

Jesteśmy teraz zamknięci w powodu pandemii.

Możesz poznać nasze wystawy na stronie mnk.pl

Możesz oglądać nasze zbiory na stronie zbiory.mnk.pl

 

Od 10 kwietnia 2021 zapraszamy do naszych oddziałów

 

Gmach Główny

Tu możecie zobaczyć ciekawe wystawy i piękne przedmioty:

Możecie też dowiedzieć się jaką moc ma Muzeum .

 

Muzeum Książąt Czartoryskich

Tu możecie zobaczyć bardzo cenną kolekcję rodu Czartoryskich.

W Arsenale otwieramy w kwietniu Galerię Sztuki Starożytnej.

 

Galeria Sztuki Polskiej XIX wieku w Sukiennicach

Tu możecie zobaczyć wspaniałe obrazy wielkich polskich malarzy.

 

Pałac Biskupa Erazma Ciołka

Tu możecie poznać sztukę polską od XII do XVIII wieku.

Zapraszamy też do obejrzenia Galerii Sztuki Cerkiewnej.

W podziemiach Pałacu możecie zobaczyć kamienne rzeźby na wystawie Kraków na Wyciągnięcie Ręki

 

Dom Jana Matejki i Dom Józefa Mehoffera

To prawdziwe domy słynnych malarzy. Zobaczcie jak mieszkali i gdzie tworzyli.

 

Kamienica Szołayskich to miejsce, w którym już niedługo pokażemy Wam nowe wystawy:

PRZEDMIOTY. GALERIA DESIGNU POLSKIEGO XX I XXI WIEKU

PRZEKROJE. GALERIA ARCHITEKTURY POLSKIEJ XX I XXI WIEKU

 

Muzeum im. Emeryka Hutten – Czapskiego

W Pałacu Czapskich jest bardzo cenny zbiór monet, map i starych ksiąg.

W Pawilonie Józefa Czapskiego możecie poznać jego życie i dzieła.

 

Europeum niedługo zmieni się w Muzeum Stanisława Wyspiańskiego.

Zapraszamy też do Zakopanego do Muzeum Karola Szymanowskiego.

Słynny polski kompozytor mieszkał przez wiele lat w Willi ATMA i tam tworzył. Teraz jest tu jego muzeum pełne pamiątek i muzyki.

 

Dawny hotel Cracovia przygotowujemy do remontu.

Zanim zamkniemy zapraszamy na wystawę.

 

Chcesz kupić bilet? TAK

Chcesz wejść do sklepu Muzeum? TAK

Słowa kluczowe: ETR, dostępność
Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się w naszej Polityce Prywatności
Akceptuję