{baseAction::__('GO_TO_CONTENT')}
Dostępny dla niepełnosprawnych wzrokowo Przewijak Kawiarnia Dostępny dla niepełnosprawnych słuchowo facebook flickr googleplus instagram pinterest searchsearch twitterwifi Zakaz fotografowania youtube wheelchair Listgridheart LOGO kir Calendar Calendar Calendar Logo

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Muzeum Narodowe w Krakowie zaprasza wszystkich do odwiedzin w Muzeum i na stronie mnk.pl

Możesz poznać nasze wystawy na stronie mnk.pl

Możesz oglądać nasze zbiory na stronie zbiory.mnk.pl

 

Gmach Główny

Tu możecie zobaczyć ciekawe wystawy i piękne przedmioty:

Możecie też dowiedzieć się jaką moc ma Muzeum .

 

Muzeum Książąt Czartoryskich

Tu możecie zobaczyć bardzo cenną kolekcję rodu Czartoryskich.

W Arsenale otwieramy w kwietniu Galerię Sztuki Starożytnej.

 

Galeria Sztuki Polskiej XIX wieku w Sukiennicach

Tu możecie zobaczyć wspaniałe obrazy wielkich polskich malarzy.

 

Pałac Biskupa Erazma Ciołka

Tu możecie poznać sztukę polską od XII do XVIII wieku.

Zapraszamy też do obejrzenia Galerii Sztuki Cerkiewnej.

W podziemiach Pałacu możecie zobaczyć kamienne rzeźby na wystawie Kraków na Wyciągnięcie Ręki

 

Dom Jana Matejki i Dom Józefa Mehoffera

To prawdziwe domy słynnych malarzy. Zobaczcie jak mieszkali i gdzie tworzyli.

 

Kamienica Szołayskich to miejsce, w którym już niedługo pokażemy Wam nowe wystawy:

PRZEDMIOTY. GALERIA DESIGNU POLSKIEGO XX I XXI WIEKU

PRZEKROJE. GALERIA ARCHITEKTURY POLSKIEJ XX I XXI WIEKU

 

Muzeum im. Emeryka Hutten – Czapskiego

W Pałacu Czapskich jest bardzo cenny zbiór monet,
oraz zbiór starych druków i rękopisów.

W Pawilonie Józefa Czapskiego możecie poznać jego życie i dzieła.

 

Muzeum Stanisława Wyspiańskiego. Gdzie możesz obejrzeć dzieła Stanisława Wyspiańskiego.

Zapraszamy też do Zakopanego do Muzeum Karola Szymanowskiego.

Słynny polski kompozytor mieszkał przez wiele lat w Willi ATMA i tam tworzył. Teraz jest tu jego muzeum pełne pamiątek i muzyki.

 

Chcesz kupić bilet? TAK

Chcesz wejść do sklepu Muzeum? TAK

Słowa kluczowe: ddd ETR, ddd dostępność