Stworzenie nowego serwisu internetowego
Cele budowy strony internetowej:
Stworzenie kompleksowej i spójnej koncepcji strony internetowej Muzeum Narodowego w Krakowie sprzyjającej zwiększeniu rozpoznawalności marki MNK, a także poprawienia jakości interakcji użytkowników ze stroną internetową.
Stworzenie kompleksowej i spójnej koncepcji strony internetowej Muzeum Narodowego w Krakowie sprzyjającej zwiększeniu rozpoznawalności marki MNK, a także poprawienia jakości interakcji użytkowników ze stroną internetową.
Cele szczegółowe:
1. Poprawienie architektury informacji na stronie internetowej, aby była przyjazna w obsłudze dla obecnych użytkowników. A także jej struktura pozwalała pozyskać nową publiczność. Strona powinna spełniać w maksymalnym stopniu wymogi dotyczące dostępności cyfrowej oraz oczekiwania odbiorców o różnych potrzebach.
2. Stworzenie nowoczesnej strony zgodnie z koncepcją projektowania zorientowaną na użytkownika.
Efekty:
Zbudowanie nowoczesnej oraz przejrzystej strony internetowej wpłynie pozytywnie na wymiar wizerunkowy Muzeum, a jednocześnie pozwoli na jego pełnoprawne funkcjonowanie w tym wymiarze wśród innych muzeów europejskich.
Zadanie finansowane ze środków budżetu państwa, dotacja celowa na wydatki inwestycyjne ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego wyniosła 100 tys. złotych.
1. Poprawienie architektury informacji na stronie internetowej, aby była przyjazna w obsłudze dla obecnych użytkowników. A także jej struktura pozwalała pozyskać nową publiczność. Strona powinna spełniać w maksymalnym stopniu wymogi dotyczące dostępności cyfrowej oraz oczekiwania odbiorców o różnych potrzebach.
2. Stworzenie nowoczesnej strony zgodnie z koncepcją projektowania zorientowaną na użytkownika.
Efekty:
- Kompleksowa, profesjonalna i spójna koncepcja strony internetowej MNK pozwoli muzeum na osiągnięcie należytych efektów w wybranych obszarach działalności:
- dotarcie z bogatym programem wystawienniczym oraz edukacyjnym do większej grupy odbiorców
- budowanie tożsamości kulturowej poprzez prezentację dziedzictwa narodowego,
- popularyzacja wiedzy z dziedziny historii sztuki oraz edukacji poprzez sztukę,
- zbudowanie solidnej tożsamości marki Muzeum Narodowego w Krakowie w internecie, budzącej wrażenia estetyczne,
- wyraźne wyróżnienie Muzeum Narodowego w Krakowie w przestrzeni publicznej i medialnej, w szczególności na tle krakowskich instytucji kultury,
- zwiększenie rozpoznawalności marki Muzeum Narodowego w Krakowie wśród publiczności krajowej i zagranicznej,
- uspójnienie i wzmocnienie przekazu o oddziałach funkcjonujących w strukturze Muzeum Narodowego w Krakowie.
Zbudowanie nowoczesnej oraz przejrzystej strony internetowej wpłynie pozytywnie na wymiar wizerunkowy Muzeum, a jednocześnie pozwoli na jego pełnoprawne funkcjonowanie w tym wymiarze wśród innych muzeów europejskich.
Zadanie finansowane ze środków budżetu państwa, dotacja celowa na wydatki inwestycyjne ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego wyniosła 100 tys. złotych.