{baseAction::__('GO_TO_CONTENT')}
Dostępny dla niepełnosprawnych wzrokowo Przewijak Kawiarnia Dostępny dla niepełnosprawnych słuchowo facebook flickr googleplus instagram pinterest searchsearch twitterwifi Zakaz fotografowania youtube wheelchair Listgridheart LOGO kir Calendar Calendar Calendar Logo

Uskrzydlone. Putta w sztuce renesansu - obiekty

  • Francois Lemoyne, Amor porzucający Psyche, 1730-35, Muzeum Narodowe w Krakowie

  • Putta tańczące w kręgu, anonimowy ryt. wg Marcantonio Raimondi wg Rafael Santi, ok. 1520, Biblioteka Naukowa PAU i PAN w Krakowie

  • Aniołek ze zwieńczenia Kaplicy Zygmuntowskiej, Jan Tombiński wg Berecciego, 1891-1892, Muzeum Narodowe w Krakowie

  • Albrecht Dürer, Trzy geniusze, 1501-1502, Biblioteka Naukowa PAU i PAN w Krakowie

  • Aniołek ze zwieńczenia Kaplicy Zygmuntowskiej, Jan Tombiński wg Berecciego, 1891-1892, Muzeum Narodowe w Krakowie, fot. Anna Olchawska

  • Pietro Berrettini detto da Cortona, Galatea da Rafaello, ok. 1624, © Accademia Nazionale di San Luca, Roma. Foto Mauro Coen

  • Amorki ze strusiem, z serii czterech rycin "Gobeliny papieskie", Mistrz z Kostką wg Rafaela, 1530-60, Biblioteka Naukowa PAU i PAN w Krakowie (lub inna rycina z tej serii np. zabawa amorków)

  • Pokrywa czarki z serwisu dla położnicy, autor nieznany, 2 poł XVI wieku, Muzeum Narodowe w Krakowie