Nagroda dla kampanii promującej Nowe Sukiennice
Nagroda dla kampanii promującej Nowe Sukiennice
W 2010 zrealizowaliśmy wspólnie pionierską formułę mecenatu nad projektem otwarcia po modernizacji Galerii Sztuki Polskiej w Sukiennicach, opartą min. na wspólnej kampanii promocyjnej - dzięki współpracy z PZU Galeria Sztuki Polskiej XIX wieku w Sukiennicach wyznaczyła nowe trendy w zakresie korzystania z nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
W Konkursie Polskiej Reklamy 2011 kampania dla Sukiennic została nagrodzona czterema prestiżowymi nagrodami:
1) złoto za kampanię zintegrowaną w kategorii „active advertising”
2) srebro w kategorii ""experiental marketing""
3) srebro za projekt z iPhonami w kategorii ""mobile marketing""
4) oraz brązowa nagroda za całość kampanii Sukiennice „Stories Behind The Paintings”
Jesteśmy wspólnie z naszym Mecenasem PZU niezmiernie szczęśliwi, że nasz kluczowy zeszłoroczny niestandardowy projekt sponsoringowy został tak doceniony i dostrzeżony na polskiej arenie reklamowej.
1) złoto za kampanię zintegrowaną w kategorii „active advertising”
2) srebro w kategorii ""experiental marketing""
3) srebro za projekt z iPhonami w kategorii ""mobile marketing""
4) oraz brązowa nagroda za całość kampanii Sukiennice „Stories Behind The Paintings”
Jesteśmy wspólnie z naszym Mecenasem PZU niezmiernie szczęśliwi, że nasz kluczowy zeszłoroczny niestandardowy projekt sponsoringowy został tak doceniony i dostrzeżony na polskiej arenie reklamowej.