Konferencja na temat spotkań biznesowych w ośrodkach kultury i sztuki
Konferencja na temat spotkań biznesowych w ośrodkach kultury i sztuki
Organizatorzy Konferencji: Gmina Miejska Kraków – Urząd Miasta Krakowa - Krakow Convention Bureau Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta oraz Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.
Do udziału w spotkaniu zostali zaproszeni przedstawiciele muzeów, teatrów, galerii, innych obiektów zabytkowych oraz firm zajmujących się organizacją konferencji i wydarzeń biznesowych w w/w obiektach. Program konferencji:
1. Marketing obiektów Kultury – wyzwania XXI wieku – Dr Agata Niemczyk, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
2. Konferencja w Muzeum – szansa czy konieczność? – Piotr Wilczek, Prezes Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce
3. Muzeum, Teatr, Galeria – wszystko na sprzedaż? – Wojciech Gorczyca, Wicedyrektor Teatr Rozmaitości w Warszawie
4. Obiekt historyczny jako cel działalności biznesowej – Stowarzyszenie Hotele Historyczne w Polsce
5. Przerwa kawowa
6. Studia przypadków obejmujące: zagrożenia, koszty, korzyści, strategie rynkowe, konkurencjęa) Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
b) Muzeum Narodowe w Krakowie (Oddziały)
7. Dyskusja