Obraz po konserwacji osadzony w ramę za szybą ochronną (tzw. szyba muzealna).
Fotografia obrazu wykonana przed 1939 r. Archiwum Muzeum Narodowego w Krakowie
Obraz w rulonie, zapakowany w gazety i szary papier. Zdjęcie wykonane po przywiezieniu obrazu do Muzeum Narodowego w Krakowie w 2017 r.
Lico obrazu – stan przed konserwacją, po rozwinięciu z rulonu. Widoczne deformacje płótna oraz zakres zniszczeń warstwy malarskiej.
Fragment obrazu z sygnaturą, stan przed konserwacją. Widoczny zakres zniszczeń, rozerwanie płótna, wykruszenia zaprawy i ubytki warstwy malarskiej powodujące unieczytelnienie jednej z liter inskrypcji.
Odwrocie obrazu przed konserwacją. Widoczna deformacja podobrazia oraz zaplamienia i pozostałości po starych renowacjach – łatach i podklejeniach masą woskowo-żywiczną. W dolnej partii inskrypcja z numerem inwentaryzacyjnym naniesionym w 1938 r. oraz pieczęć wytwórcy podobrazia.
Odwrocie obrazu po konserwacji. Oryginalne płótno wzmocnione jest półprzeźroczystą tkaniną jedwabną, do obrzeży doklejono pasy z płótna lnianego. Na odwrociu widoczne są historyczne inskrypcje. Obraz napięty jest na nowe, drewniane krosno malarskie.
Lico obrazu po uzupełnieniu ubytków warstwy malarskiej.
Fragment lica obrazu po uzupełnieniu ubytków zaprawy.
Fragment lica obrazu po uzupełnieniu ubytków warstwy malarskiej. Ù
Fragment lica obrazu w trakcie konserwacji i po uzupełnieniu ubytków zaprawy.
Fragment lica obrazu po uzupełnieniu ubytków warstwy malarskiej.