-
Obraz po konserwacji osadzony w ramę za szybą ochronną (tzw. szyba muzealna).
-
Fotografia obrazu wykonana przed 1939 r. Archiwum Muzeum Narodowego w Krakowie
-
Obraz w rulonie, zapakowany w gazety i szary papier. Zdjęcie wykonane po przywiezieniu obrazu do Muzeum Narodowego w Krakowie w 2017 r.
-
Lico obrazu – stan przed konserwacją, po rozwinięciu z rulonu. Widoczne deformacje płótna oraz zakres zniszczeń warstwy malarskiej.
-
Fragment obrazu z sygnaturą, stan przed konserwacją. Widoczny zakres zniszczeń, rozerwanie płótna, wykruszenia zaprawy i ubytki warstwy malarskiej powodujące unieczytelnienie jednej z liter inskrypcji.
-
Odwrocie obrazu przed konserwacją. Widoczna deformacja podobrazia oraz zaplamienia i pozostałości po starych renowacjach – łatach i podklejeniach masą woskowo-żywiczną. W dolnej partii inskrypcja z numerem inwentaryzacyjnym naniesionym w 1938 r. oraz pieczęć wytwórcy podobrazia.
-
Odwrocie obrazu po konserwacji. Oryginalne płótno wzmocnione jest półprzeźroczystą tkaniną jedwabną, do obrzeży doklejono pasy z płótna lnianego. Na odwrociu widoczne są historyczne inskrypcje. Obraz napięty jest na nowe, drewniane krosno malarskie.
-
Lico obrazu po uzupełnieniu ubytków warstwy malarskiej.
-
Fragment lica obrazu po uzupełnieniu ubytków zaprawy.
-
Fragment lica obrazu po uzupełnieniu ubytków warstwy malarskiej. Ù
-
Fragment lica obrazu w trakcie konserwacji i po uzupełnieniu ubytków zaprawy.
-
Fragment lica obrazu po uzupełnieniu ubytków warstwy malarskiej.