Kto pojawia się przy okrągłym stoliku?
Kto pojawia się przy okrągłym stoliku?
Grupa zafascynowanych młodopolską literaturą nastolatków próbuje zorganizować seans z duchami w Domu Józefa Mehoffera. Zaglądając w zakamarki kolejnych pokoi, napotkają kilka ważnych w życiu artysty osób, a może nawet jego samego?... Pomóż rozpoznać wszystkie postaci i poczuj klimat krakowskiego fin-de-siecle’u!
Grupa zafascynowanych młodopolską literaturą nastolatków próbuje zorganizować seans z duchami w Domu Józefa Mehoffera. Zaglądając w zakamarki kolejnych pokoi, napotkają kilka ważnych w życiu artysty osób, a może nawet jego samego?... Pomóż rozpoznać wszystkie postaci i poczuj klimat krakowskiego fin-de-siecle’u!
Pięć faktów o grze muzealnej, które przemawiają za tym, by wziąć w niej udział:
1. Przypomina grę miejską, ale toczy się w przestrzeni muzealnej galerii.
2. Ma fabułę, która przenosi Cię w sam środek pewnej historii. W tej opowieści to Ty jesteś badaczem, tropicielem, odkrywcą!
3. Zapewnia zupełnie niecodzienny sposób zwiedzania - spacerując po galerii, rozwiązujesz zagadki i poszukujesz określonych obiektów.
4. Daje Ci czas na samodzielne obserwacje i indywidualne odkrywanie ekspozycji, ale uwzględnia też oprowadzanie z przewodnikiem, który opowie Ci więcej o tym, co zobaczyłeś.
5. Na wszystkich graczy czekają pamiątkowe dyplomy oraz niezapomniane wrażenia!
Oprowadzanie po grze: Magdalena Schuster
1. Przypomina grę miejską, ale toczy się w przestrzeni muzealnej galerii.
2. Ma fabułę, która przenosi Cię w sam środek pewnej historii. W tej opowieści to Ty jesteś badaczem, tropicielem, odkrywcą!
3. Zapewnia zupełnie niecodzienny sposób zwiedzania - spacerując po galerii, rozwiązujesz zagadki i poszukujesz określonych obiektów.
4. Daje Ci czas na samodzielne obserwacje i indywidualne odkrywanie ekspozycji, ale uwzględnia też oprowadzanie z przewodnikiem, który opowie Ci więcej o tym, co zobaczyłeś.
5. Na wszystkich graczy czekają pamiątkowe dyplomy oraz niezapomniane wrażenia!
Oprowadzanie po grze: Magdalena Schuster