Cykl: Czwartki u Matejków - wykłady Reklama dźwignią handlu
Cykl: Czwartki u Matejków - wykłady Reklama dźwignią handlu
Zapraszamy na wykład z cyklu "Czwartki u Matejków": Reklama dźwignią handlu. Reklamy przedświąteczne w II połowie XIX wieku w Krakowie.
Reklama dźwignią handlu. Reklamy przedświąteczne w II połowie XIX wieku w Krakowie.
Okres przed Świętami Bożego Narodzenia zawsze był czasem, w którym chętniej robiono zakupy. Kupowano prezenty dla bliskich, ozdoby i dekoracje świąteczne. W tej materii nic się nie zmieniło do dziś. Nie zmieniło się także i to, że jest to okres, w którym szczególnie atakują nas różnorodne reklamy. Choć dawniej nieco inaczej one brzmiały i wyglądały.
Magdalena Marosz - historyk ze specjalnością archiwista, pracownik Archiwum Narodowego w Krakowie
Okres przed Świętami Bożego Narodzenia zawsze był czasem, w którym chętniej robiono zakupy. Kupowano prezenty dla bliskich, ozdoby i dekoracje świąteczne. W tej materii nic się nie zmieniło do dziś. Nie zmieniło się także i to, że jest to okres, w którym szczególnie atakują nas różnorodne reklamy. Choć dawniej nieco inaczej one brzmiały i wyglądały.
Magdalena Marosz - historyk ze specjalnością archiwista, pracownik Archiwum Narodowego w Krakowie