Mecenas Kultury Krakowa Roku 2008
Mecenas Kultury Krakowa Roku 2008
Dnia 13 października 2009 roku odbyła się uroczystość przyznania przez Prezydenta Miasta Krakowa tytułów Mecenasa Kultury Krakowa Roku 2008.
Tytuł ten został ustanowiony przez Radę Miasta Krakowa w 1996 roku dla uhonorowania Mecenasów i Sponsorów, którzy szczególnie aktywnie angażują się we wspieranie kultury i sztuki.
Muzeum Narodowe w Krakowie, pragnąc podziękować za wsparcie swoim Dobroczyńcom i podkreślić znaczenie wzajemnej współpracy, zgłosiło do konkursu o nadanie tego tytułu takie firmy, jak:
Art.Marketing Sindicate S.A.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA,
Bank BPH SA,
Kärcher Sp. z o.o.,
Nordea Bank Polska SA,
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA,
TU Allianz Polska SA,
PGNiG Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o.,
Holding Liwa Sp. z o.o.,
Z radością i satysfakcją informujemy, że Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA – Dobroczyńca Muzeum Narodowego w Krakowie w 2008 roku – nominowany przez Muzeum za kontynuację Mecenatu nad Pałacem Biskupa Erazma Ciołka, Oddziałem Muzeum Narodowego w Krakowie, oraz za pomoc w realizacji licznych projektów Muzeum, otrzymał tytuł :
Brązowego Sponsora w kategorii Sponsor za najciekawszą formę i efektywność mecenatu
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA, prowadzący aktywną działalność sponsorską, od kilku lat wspiera Muzeum Narodowe w Krakowie.
Rok 2008 przyniósł kontynuację Mecenatu PZU Życie SA nad Pałacem Biskupa Erazma Ciołka, i podejmowanymi w nim działaniami edukacyjnymi. Ponadto zaangażowanie finansowe PZU Życie SA pozwoliło na realizację takich projektów Muzeum Narodowego w Krakowie, jak: Średniowiecze z bliska… czy Muzyka dawna w Pałacu Biskupa Erazma Ciołka, cykl wykładów Między Wschodem a Zachodem. Dwie tradycje kultury europejskie, a także umożliwiło realizację działań programowych i promocyjnych w projekcie Rok Stanisława Wyspiańskiego.
Firma Art.Marketing Sindicate S.A., nominowana za zaangażowanie w promocję kultury, została wyróżniona tytułem
Złoty Patron w kategorii Patron Medialny
Dzięki wsparciu Art.Marketing Sindicate S.A. – firmy angażującej się w promocję inicjatyw społecznych i artystycznych poprzez reklamę zewnętrzną – kampanie reklamowe o przedsięwzięciach Muzeum Narodowego w Krakowie docierają do szerokiego grona odbiorców.
Pomoc Dobroczyńców Muzeum Narodowego w Krakowie w realizacji podejmowanych przez Muzeum przedsięwzięć naukowo-wystawienniczych jest przykładem prawdziwego zrozumienia zasad współdziałania światów biznesu i kultury, pozwalającego na popularyzację w społeczeństwie wartości zawartych w powierzonych nam pod opiekę zbiorach.
Muzeum Narodowe w Krakowie, pragnąc podziękować za wsparcie swoim Dobroczyńcom i podkreślić znaczenie wzajemnej współpracy, zgłosiło do konkursu o nadanie tego tytułu takie firmy, jak:
Art.Marketing Sindicate S.A.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA,
Bank BPH SA,
Kärcher Sp. z o.o.,
Nordea Bank Polska SA,
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA,
TU Allianz Polska SA,
PGNiG Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o.,
Holding Liwa Sp. z o.o.,
Z radością i satysfakcją informujemy, że Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA – Dobroczyńca Muzeum Narodowego w Krakowie w 2008 roku – nominowany przez Muzeum za kontynuację Mecenatu nad Pałacem Biskupa Erazma Ciołka, Oddziałem Muzeum Narodowego w Krakowie, oraz za pomoc w realizacji licznych projektów Muzeum, otrzymał tytuł :
Brązowego Sponsora w kategorii Sponsor za najciekawszą formę i efektywność mecenatu
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA, prowadzący aktywną działalność sponsorską, od kilku lat wspiera Muzeum Narodowe w Krakowie.
Rok 2008 przyniósł kontynuację Mecenatu PZU Życie SA nad Pałacem Biskupa Erazma Ciołka, i podejmowanymi w nim działaniami edukacyjnymi. Ponadto zaangażowanie finansowe PZU Życie SA pozwoliło na realizację takich projektów Muzeum Narodowego w Krakowie, jak: Średniowiecze z bliska… czy Muzyka dawna w Pałacu Biskupa Erazma Ciołka, cykl wykładów Między Wschodem a Zachodem. Dwie tradycje kultury europejskie, a także umożliwiło realizację działań programowych i promocyjnych w projekcie Rok Stanisława Wyspiańskiego.
Firma Art.Marketing Sindicate S.A., nominowana za zaangażowanie w promocję kultury, została wyróżniona tytułem
Złoty Patron w kategorii Patron Medialny
Dzięki wsparciu Art.Marketing Sindicate S.A. – firmy angażującej się w promocję inicjatyw społecznych i artystycznych poprzez reklamę zewnętrzną – kampanie reklamowe o przedsięwzięciach Muzeum Narodowego w Krakowie docierają do szerokiego grona odbiorców.
Pomoc Dobroczyńców Muzeum Narodowego w Krakowie w realizacji podejmowanych przez Muzeum przedsięwzięć naukowo-wystawienniczych jest przykładem prawdziwego zrozumienia zasad współdziałania światów biznesu i kultury, pozwalającego na popularyzację w społeczeństwie wartości zawartych w powierzonych nam pod opiekę zbiorach.