Horyzont zdarzeń
- 
                                                    Horyzont zdarzeń to orbitowanie wokół czasoprzestrzennego tunelu nieuchronnie wciągającego uczestnika peformansu w sferę tego, co nieokreślone i nieznane choć intuicyjnie wyczuwalne. 
 To świat emocji tworzony na żywo w którym dźwięk - live electronics, który kompozytorzy-wykonawcy sterują za pomocą zestawu różnych kontrolerów
 (m.in. konwertera pól elektromagnetycznych, iPad’a, czy czytników fal
 mózgowych) współgra z warstwą obrazu generowanego za pomocą jedynego w swoim rodzaju instrumentu do tworzenia video w czasie rzeczywistym:
 Biga Dada Generator.
 Instrument, zarazem instalacja interaktywna Alka Janickiego to urządzenie złożone z kamery rejestrującej i komputera emitującego, po generatywnym przetworzeniu, obraz video. Elektroniczny patchwork tworzą sekwencje losowo zatrzymywane
 w pamięci komputera i widziane przez kamerę. Obraz video to zatem swego rodzaju układ obrazów-pikseli z bazy danych, będących osnową i wątku opartego o nieustannie multiplikowane obrazy „widziane” przez kamerę w czasie rzeczywistym.
 Modyfikowane losowo przez oryginalne oprogramowanie ale i performera, po części zapętlone i współistniejące z obrazem live, budują dynamiczną ikonosferę tworzącą wizualną partyturę.
 Wielkoformatowa projekcja której ekranem jest architektura ale i artyści i widzowie, wciąga w interaktywną opowieść o współczesności zarazem stanowiąc materiał prowokujący do refleksji natury ontologicznej dotyczącej przyszłości.
 Franciszek Araszkiewicz Jest twórcą kompozycji instrumentalnych, wokalno-instrumentalnych, elektroakustycznych, audiowizualnych, instalacji interaktywnych oraz utworów z kręgu sztuki konceptualnej, a także muzyki filmowej.
 Studiował kompozycję na Akademii Muzycznej w Krakowie (w latach
 2010-2013 pod kierunkiem prof. Krzysztofa Knittla, studia II a następnie III stopnia w latach 2013-2018 w klasie dr hab. Marcela Chyrzyńskiego). W 2019 roku uzyskał stopień doktora z zakresu kompozycji.
 Jego utwory były wykonywane m.in. na 6 Międzynarodowym Festiwalu Muzyki Elektroakustycznej Musica Electronica Nova 2015, ImproFest w Wiedniu (2018), 26-30 Międzynarodowym Festiwalu Kompozytorów Krakowskich (2014-2018), Festiwalu Audio Art 2014 i 2017, Festiwalu
 AXES: Triduum Muzyki Nowej (2014), 24 Międzynarodowym Festiwalu Dni Kompozytorów Krakowskich (2012). Instalacje były wystawiane m.in. na
 20 Biennale Sztuki dla Dziecka 2015, Festiwalu Audio Art 2011, Festiwalu Kultura 2.0 2012 w Warszawie oraz Athens Video Art Festival 2013.
 W 2014 roku przebywał i pracował w Domu Arnolda Schönberga w Mödling w ramach Avenir Grant przyznawanego przez Arnold Schönberg Center w Wiedniu.
 Laureat licznych konkursów kompozytorskich (I nagroda ex aequo w ramach XI konkursu im. Tadeusza Ochlewskiego organizowanego przez PWM w 2013 roku za utwór Monster Group Number na sopran i elektronikę, I nagroda na międzynarodowym konkursie Concorso di Composizione Pianistica 2014 Giorgio e Aurora Giovanni Fondazione za utwór Study of Chaos na fortepian na cztery ręce i in.), oraz nagród kompozytorskich (Stypendium Twórcze Miasta Krakowa w dziedzinie muzyki 2014 oraz Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego dla studentów uczelni artystycznych za wybitne osiągnięcia w twórczości artystycznej 2014, 2017, artist-in-residence Kulturkontakt Vienna 2016 oraz Museums Quartier 2018).
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
          
- 
       
        