Obiekt dostępny dla niepełnosprawnych ruchowo Dostępny dla niepełnosprawnych wzrokowo Przewijak Kawiarnia Dostępny dla niepełnosprawnych słuchowo eye facebook facebookflickr flickr googleplus googleplusinstagram instagram pinterest pinterest searchsearchtwitter twitterwifi Zakaz fotografowania youtube youtube wheelchair Listgridheart kir Alert Alert Alert Alert Alert Alert Alert Alert Calendar Calendar Calendar Logo

Nabór na stanowisko: Kierownik Działu Marketingu i Promocji

Nabór na stanowisko: Kierownik Działu Marketingu i Promocji

English below

 
Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko:
Kierownik Działu Marketingu i Promocji
Miejsce pracy: Kraków
Muzeum Narodowe w Krakowie zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko: Kierownik Działu Marketingu i Promocji. Zadaniem Kierownika będzie stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej oraz rozwoju i komunikacji marki Muzeum Narodowego w Krakowie, z uwzględnieniem trendów rynkowych i sektora kultury. Kierownik Działu Marketingu i Promocji będzie zarządzał zespołem, któremu wyznaczy kierunek i zaproponuje narzędzia konieczne do osiągnięcia ambitnych celów marketingowych i promocyjnych. Osoba ta będzie podlegała i ściśle współpracowała z Dyrekcją.

Kandydat musi posiadać duże doświadczenie w zarządzaniu i sukcesy w projektowaniu skutecznych kampanii marketingowych, wizerunkowych i komunikacyjnych dla instytucji publicznych bądź w sektorze prywatnym.

Główne obowiązki:

  • Budowanie kompleksowej strategii marketingu i promocji dla Muzeum oraz czynny udział w jej wdrożeniu.
  • Zarządzanie i rozwój Zespołu ds. marketingu i promocji.
  • Planowanie i zarządzanie realizacją budżetu marketingowego Muzeum.
  • Planowanie i nadzór nad obecnością i komunikacją Muzeum w Internecie, z uwzględnieniem mediów społecznościowych, strony www i wszystkich innych kanałów komunikacyjnych.
  • Inicjowanie i utrzymywanie stałych kontaktów z mediami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku Muzeum poprzez kampanie PR-owe i komunikacyjne.
  • Analiza trendów marketingowych w sektorze kultury i innych.
  • Planowanie i nadzór nad współpracą z partnerami zewnętrznymi w zakresie marketingu.
Oczekujemy:  

  • Min. 4 lat pracy na podobnym stanowisku.
  • Udokumentowane sukcesy z dziedziny marketingu, PR i budowania marki.
  • Umiejętność wykorzystania siły marki dla odpowiedniego pozycjonowania i promocji Muzeum.
  • Całkowita samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka będzie atutem).
  • Komunikatywność, energia, entuzjazm i chęć do pracy oraz osiągania wspólnych celów.
  • Mile widziana znajomość działania sektora publicznego, w tym ram prawnych i finansowych sektora kultury.
Oferujemy:
  • Pracę na pełen etat w wyższej kadrze zarządczej renomowanej instytucji kultury.
  • Możliwość współtworzenia strategicznych planów rozwoju Muzeum.
  • Pracę z ambitnym i zmotywowanym zespołem.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Dofinansowanie do wczasów oraz prywatną opiekę medyczną.
Cenimy:
  • Uczciwość.
  • Otwartość na dialog i nowe idee.
  • Nieszablonowe myślenie.
  • Życzliwość i poczucie humoru.
CV należy składać do 11.10.2020 poprzez stronę:
 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0101d82a90214525999f91f4e3b6454d

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty oraz zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym powyżej terminem.
 

The National Museum in Krakow is looking for:

Head of Marketing and Promotion Department

City of work: Cracow

 

The National Museum in Krakow is seeking a Head of Marketing and Promotion Department to build and implement a coherent marketing and promotion strategy to achieve the branding, public awareness, and development goals for the Museum. The Head of Marketing and Promotion will lead a team and provide the necessary vision, leadership and skills enabling the Museum to set and achieve ambitious marketing objectives.

The successful candidate will have substantial marketing and management experience, a talent for building relationships and a proven track record in building and implementing effective marketing, public relations and communication campaigns in public institutions or the private sector.

The Head of Marketing and Promotion Department will report directly to the Board of Directors and as such will be a member of the senior management team sharing collective responsibility to deliver the Museum’s strategy and vision.

Main responsibilities:

  • Building a comprehensive marketing and promotion strategy and leading the process of its implementation.
  • Managing, building and developing an effective marketing team that meets set targets.
  • Planning and managing marketing budgets.
  • Overseeing Museum’s communication and outreach, including online and offline, with special emphasis on social media, website and all other communication channels.
  • Overseeing all public relations aspects, maintaining and developing close contacts with the media to create a positive image of the Museum.
  • Analysing and reporting on marketing trends in culture and other sectors.
  • Overseeing and managing relations with external partners in the area of marketing.

Person Expectations:

  • At least 4 years’ experience in a similar role.
  • Demonstrable track record in marketing, PR and brand building.
  • Experience of utilising the strength of an organisation brand for promotion and PR goals.
  • Self-reliance in decision-making and good organization of work.
  • Good working knowledge of English (knowledge of an additional language will be an asset)
  • Energy, enthusiasm and flair to work hard and achieve ambitious targets.
  • Knowledge of the public sector specificities, including the regulatory framework (legal and financial) of the cultural sector will be an additional asset.

We offer:

  • Full-time senior management position in a prestigious cultural institution.
  • Opportunity to take a proactive role in the organisational strategic planning and organisational development.
  • Taking part in exciting projects in the field of art and culture.
  • Flexible working hours.
  • Co-financing of holidays and private medical care.

 

We value:

  • Honesty and integrity.
  • Openness for dialogue and new ideas.
  • Out-of-the-box thinking.
  • Kindness and a sense of humour.

 

Recruitment process is open until 11.10.2020. Application form is available on website:

 
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0101d82a90214525999f91f4e3b6454d

We would like to inform that we will respond only for chosen applications and we may close recruitment process before the above date.

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się w naszej Polityce Prywatności
Akceptuję